Zakelijk

horlogenieuws.nl heeft zich, vanaf haar start in april 2005, op een continue en progressief groeiende belangstelling mogen verheugen. Was het gemiddelde aantal unieke(!) bezoekers per dag toen we begonnen in april 2005 nog 34, momenteel (januari 2014) zijn dat meer dan 275 unieke Nederlandse bezoekers per dag.

Dat komt neer op meer dan 8.300 bezoekers per maand, oftewel 25.000 per kwartaal en dus 100.000 bezoekers per jaar. Daarnaast komt iedere unieke bezoeker gemiddeld ook nog eens twee-en-een-half maal per dag terug op de website. Allemaal mensen die zeer gericht en heel specifiek op zoek zijn naar informatie op horloge gebied.

Ter vergelijking; per drie maanden lezen meer horlogeliefhebbers de nieuwsberichten en artikelen van horlogenieuws.nl dan de volledige driemaandelijkse oplage van het grootste gedrukte horloge magazine in Nederland!

Uit onze langjarige ervaring met andere Nederlandstalige en specifiek horloge gerelateerde websites verwachten we dat het bezoekers aantal in de komende jaren verder zal stijgen, en zeker rond de 1.000 unieke Nederlandse bezoekers per dag zal uitkomen.

horlogenieuws.nl is dus een uiterst interessant medium om te communiceren, rechtstreeks met uw doelgroep.

Extra interessant is het dat communiceren via horlogenieuws.nl écht communiceren is, en dus twee-richtingsverkeer. Wij plaatsen artikelen waar uw doelgroep ook daadwerkelijk op kan reageren. Deze interactieve communicatie stelt u daarop weer in staat om te reageren op vragen en behoeftes uit de markt.

En tenslotte, door middel van de sponsorred links die we bij de artikelen plaatsen en de advertentie banners op de website krijgt u precies dáár contact met uw doelgroep waar u het wilt. En via welk kanaal – email, telefoon – u het wilt. Dat is voor u direct merkbaar en meetbaar.

Voor meer informatie over sponsor- en advertentie mogelijkheden, en de daar bij behorende tarieven, kunt u contact met ons opnemen via info@horlogenieuws.nl of telefonisch via 0653-662380 (woensdag t/m zaterdag van 12:00 – 17:30 uur).